Brzdové systémy pro Lokomotivy

Brzdový systém lokomotivy sestává ze samočinné pneumatické brzdy řízené změnami tlaku v hlavním potrubí, elektropneumatické vlakové brzdy, která vysílá řídicí brzdicí a odbrzďovací signály do vlakového vedení, dále z elektropneumatické přímočinné brzdy a parkovací a doplňkové brzdy. Vlakové brzdy je možné ovládat automaticky nebo je strojvedoucí ovládá manuálně. Brzdový systém je ve většině případů umístěn v kontejneru, což efektivním způsobem řeší zástavbu brzdového systému do jednoho bloku. Lokomotiva je vybavena protismykovým zařízením DAKO.

Locomotive

   

1. Kontejner brzdových přístrojů
2. Panel parkovací brzdy
3. Panel pomocných okruhů
4. Brzdová jednotka kotoučové brzdy
5. Čisticí jednotka
6. Vypouštěcí ventil protismyku
7. Koncový kohout
 

  8. Brzdová spojka
  9. Ventil nouzového brzdění
10. Ventil rychlobrzdy
11. Uzavírací kohout
12. Ukazatel brzdění parkovací brzdy
13. Řídicí jednotka protismyku
14. Ukazatel brzdění provozní brzdy
 

 



Novinky e-mailem

Získávejte informace o novinkách, aktuálním dění i našich akčních nabídkách.

Novinky e-mailem

© 2017, DAKO-CZ, a.s. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing

Nahoru ↑