Brzdový systém pro lokomotivy
Brzdový systém lokomotivy se sestává ze samočinné pneumatické brzdy řízené změnami tlaku v hlavním potrubí, elektropneumatické vlakové brzdy, která vysílá řídící brzdicí a odbrzďovací signály do vlakového vedení, dále z elektropneumatické přímočinné brzdy a parkovací a doplňkové brzdy. Vlakové brzdy je možné ovládat automaticky nebo je strojvedoucí ovládá manuálně. Brzdový systém je ve většině případů umístěn v kontejneru, což efektivním způsobem řeší zástavbu brzdového systému do jednoho bloku. Lokomotiva je vybavena protismykovým zařízením DAKO.
Brzdový systém pro traťové vozy
Traťová železniční vozidla mají specifické nároky a zpravidla velmi nízkou sériovost. Proto se navrhují speciálně podle požadavků zákazníka. Vozidla s pohonem jsou vybavena samočinnou tlakovou brzdou, přímočinnou brzdou a zajišťovací brzdou – jak pro krátkodobé, tak i pro dlouhodobé znehybnění vozidla. Přípojná údržbová vozidla mají brzdové vybavení podobné nákladním vozům, často doplněné o střadačovou zajišťovací brzdu. Celý systém bývá nezřídka doplněn o další pomocné pneumatické okruhy, které jsou samostatně řešeny systémem pneumatických panelů.