BEZPEČNOST JE PRO NÁS PRIORITOU!

Osobní doprava

Brzdový systém pro vozy metra

Brzdový systém pro vozy metra je modulového provedení a ovládá tlak v hlavním potrubí, elektropneumatickou přímočinnou brzdu, nouzovou brzdu, parkovací pružinovou brzdu a vzduchové vypružení, které zajišťuje konstantní vzdálenost mezi skříní vozidla a podvozkem nezávisle na zatížení. Vozy jsou též vybaveny protismykovým zařízením pro ochranu kol.

fotografie zdroj: Siemens mobility

Brzdový systém pro tramvaje

HYDRAULICKÝ BRZDOVÝ SYSTÉM PRO UMÍSTĚNÍ NA NÁPRAVU

Tramvaj může mít motorové i běžné podvozky. Motorový podvozek je vybaven elek­trohydraulickou pasivní brzdou s automatickým stavěčem odlehlosti, běžný podvozek elektrohydraulickou aktivní brzdou. Aktivní i pasivní brzda se používá pro proporcionální dobrzďování tramvajového vozidla, jako parkovací brzda nebo jako plnohodnotná náhradní brzda při výpadku EDB. Součástí dodávky je řídící elektronika.

ELEKTROHYDRAULICKÝ BRZDOVÝ SYSTÉM PRO UMÍSTĚNÍ NA TRAKČNÍ MOTOR

Elektrohydraulická pasivní brzda tramvaje s automatickým stavěčem odlehlosti se po­užívá pro proporcionální dobrzďování trakčních podvozků tramvajového vozidla, jako parkovací brzda nebo jako plnohodnotná náhradní brzda při výpadku EDB. Součástí dodávky je řídící elektronika.

ELEKTROMECHANICKÝ BRZDOVÝ SYSTÉM

Elektromechanická pasivní brzda tramvaje s automatickým stavěčem odlehlosti se po­užívá pro dobrzďování trakčních podvozků tramvajového vozidla, jako parkovací brzda nebo jako plnohodnotná náhradní brzda při výpadku EDB. Jedná se o systém brzdění po drátě „Brake by wire“ – ekologické a kompaktní řešení. Součástí dodávky je i řídící elektronika a záložní zdroj.

Brzdový systém pro příměstské jednotky

Brzdový systém ucelené vlakové soupravy se sestává z elektropneu­matické brzdy, samočinné brzdy, parkovací brzdy a nouzové brzdy. Systém je doplněn o pomocné pneumatické okruhy, například ovlá­dání sběračů, pískování a čištění jízdních ploch kol. Ovládání tlaku v hlavním potrubí je realizováno pomocí panelového brzdiče DAKO. Souprava je osazena protismykovým zařízením a systémem vzdu­chového vypružení.

Brzdový systém pro osobní vozy

Základem je samočinný brzdový systém DAKO CV1nD doplněný o přídavné ústrojí elektropneumatické brzdy, systém řízení elek­tromagnetické kolejnicové brzdy a systém záchranné brzdy DAKO PZ4. Podvozky jsou osazeny brzdovými jednotkami kotoučových brzd, třístavovými protismykovými vypouštěcími ventily a snímači rychlosti umístěnými na nápravě kolejového vozidla. Osobní vůz je vybaven protismykovým zařízením DAKO.

Kontaktujte obchodního zástupce

Metro, příměstské jednotky, osobní vozy

Monika Jirušková
e-mail: monika.jiruskova@dako-cz.cz
tel.: +420 469 617 426

Tramvaje

Zdeněk Macháček
e-mail: zdenek.machacek@dako-cz.cz
tel.: +420 469 617 415
Aleš Hrouda
e-mail: ales.hrouda@dako-cz.cz
tel.: +420 469 617 427

Napište nám

Sledujte nás na sociálních sítích