ŽELEZNIČNÍ KONFERENCE PARDUBICE
V dubnu se společnost DAKO-CZ stala partnerem devátého ročníku odborného setkání zástupců z řad železničního průmyslu. Diskutovalo se zejména nad záležitostmi automatického spřáhla a jeho nasazení na nákladních vagónech. Pozornost byla věnována také sekci lehkých kolejových vozidel (LKV) pro regionální tratě 21. století, ETCS a financování železniční infrastruktury.



BRZDOVÝ SYSTÉM DAKO PRO SPECIÁLNÍ VAGÓN HODLMAYR (Laados)
CZECH SUPERBRANDS




OBHAJOBA BRONZOVÉ MEDAILE IRIS
V říjnu společnost obhájila dozorový audit dle normy ISO/TS 22163:2017, v.3 a ISO 9001:2015 pod dohledem certifikační společnosti TÜV Nord. Získaná bronzová medaile byla obhájena a opakovaným získáním certifikátu podle železniční normy IRIS, ve spojení s normou ISO/TS 22163:2017 byl prokázán potřebný stupeň kvalifikace výrobce brzdových systémů a komponentů pro železnici.
SDRUŽENÍ SLOVENSKÝCH DOPRAVCŮ A PROVOZOVATELŮ KOLEJOVÝCH VOZIDEL V DAKO-CZ




PREZENTACE GREEN SOLUTION V EUROPARLAMENTU
V budově Evropského parlamentu proběhlo 8. listopadu setkání a debata zástupců Asociace podniků českého železničního průmyslu (ACRI) a zástupců Evropského parlamentu. Jeho hlavním účelem bylo debatovat o aktuálních výzvách a problémech odvětví, udržitelnosti a ekologickém řešení, které české společnosti v oblasti železniční dopravy nabízejí. DAKO-CZ má v této oblasti velkou výhodu. Jako první má průkazné reference v oblasti implementace elektromechanického brzdového systému do tramvajových podvozků a to v Poznani, Dauvgavpilsu nebo Woltersdorfu.
V budově Evropského parlamentu proběhlo 8. listopadu setkání a debata zástupců Asociace podniků českého železničního průmyslu (ACRI) a zástupců Evropského parlamentu. Jeho hlavním účelem bylo debatovat o aktuálních výzvách a problémech odvětví, udržitelnosti a ekologickém řešení, které české společnosti v oblasti železniční dopravy nabízejí. DAKO-CZ má v této oblasti velkou výhodu. Jako první má průkazné reference v oblasti implementace elektromechanického brzdového systému do tramvajových podvozků a to v Poznani, Dauvgavpilsu nebo Woltersdorfu.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.